tiistai, 6. maaliskuu 2007

jipii.

Tänään oli niin helvetin tylsä koulu päivä, no milloin ei olis.. Ensiksi oli matikkaa, heti aamulla kahdeksalta. En tajunnut mitään, ei ole kyllä mikää ihme. Sitten oli historiaa. Ei sais haukkuu mut mä saan, se opettaja on raivostuttava. Se vaan on. Se kattoo sellasella halveksuvalla ilmeellä mua aina ja muutenkin. En mä tiiä miks mä sitä vihaan kuhan vihaan ei kaikista voi pitää :D Sitten oli pari tuntia äidinkieltä. Ekalla tunnilla tehtiin joku paska subjekti moniste, toinen tunti luettiin. Mä luin sitä Ihana Meri anoreksia kirjaa. Sain sen kokonaan luettua. Se loppu ihan oudosti ja se oli muutenkin ihan outo. Sitten oli maantiedon koe. En ollu opetellu venäjän karttaa ollenkaan hyvin ja mikä yllätys siitä oli kauhea tehtävä. En osannut oikein mitään kohtaa siitä. Kaksi viimistä tuntia oli fysiikkaa, alussa kun mä ja marjaana jotain naurettiin siin ni se ope ihan raivona että en ymmärrä tälläistä käytöstä sitten alkuunkaan että kikatatte joka tunti ja jotai inisi siinä. Sitten oltiin ihan hiljaa eka tunti mut toisella tunnilla ei enää oikeen pystytty. Ja jotai naureskeltiin ja sellast pientä, sitten ku tunti loppu ja mä ja marsu oltiin viimisii luokas ni se vaan että nyt olitte paljon paremmin kun muina tunteina tässä muutaman viikon aikana. Sitten me vaan että aha ja hymyiltiin oikeen ilosesti ja sanottiin Moikka ja kun oltiin pois sieltä luokasta ni revettii :D Nyt oon sitten vaan dataillu ja yrittäny tehdä uskonnon läksyjä en oikeen osaa. 

sunnuntai, 4. maaliskuu 2007

Huh

Nyt sain vihdoin ja viimein läksyt tehtyä ja koe-alueen luettua (ainakin melkein...). Ja kävin suihkussakin.
Ja söin iltapalankin :D Ja pakkasin repunkin. En koskaan ehdi pistämään koulukirjoja iltana reppuun vaan pistän ne aina kiireessä aamulla. haha ehdin nyt. Muistinkin juuri että menen aamulla yhdeksäski jeeess!
Ei mitään kiirettä nukkumaan, kun voi herätä vasta kymmentä vaille kahdeksan. Huomenna on tietotekniikkaa, vihaan sitä niin paljon. En osaa tehdä edes mitään koska en oikein hyvin kuuntele. Ei kiinnosta. Meillä on äidinkieltäkin, se on niin tylsää myös. Ja meillä taitaa olla huomenna myöhäisempi ruokailu. Onneksi, ei tarvitse mennä pakkovälkällä ulos. Opoakin on ! Muistin äsken että en ole tehnyt opon läksyjä, no ei se haittaa sutasen ne tunnilla.

Pistäkääpäs jotain kommenttia sivupohjastani ! :)

sunnuntai, 4. maaliskuu 2007

!!!

Sain vihdoinkin aloitettua kokeisiin lukemisen, mutta en jaksa keskittyä. Ei paskaakaan kiinnosta mikään vitun maantieto.  3kpl vielä jäljelläää :| ja kartat, ei tämmöstä jaksa :D Kai se on pakko yrittää lukea, ettei tuu taas kokeesta jotain huonoa numeroa. Tulen varmaan kirjoittelemaan taas kun olen lukenut. (jos saan luettua.)

sunnuntai, 4. maaliskuu 2007

Omg

Kirjottelen jo toisen kerran tänään vaikkei ole mitään tärkeää. Kunhan kirjottelen, en muutakaan keksi. Tai keksin, mutta en jaksa tehdä mitään mitä keksin.

Edelleenkin koe-alue lukematta. Koe on onneksi vasta tiistaina, mutta pitäisi silti aloittaa jo. Kuuntelen vaan täällä Good Charlottea (<3 I Just Wanna Live <3) ja ihmettelen. Ja pöytä on myöskin edelleen rojun peitossa mutta ei jaksa siivota. Enkä ole edelleenkään saanut laitettua vaatteita päälleni. Nyt vasta tajusin että kirjotan tässä blogissa koko ajan kirjakieltä :D En ymmärrä miksi, en pysty lopettamaan :'DDDD
Ainiin muuten, ne läksytkin. Ei niitä kai oo paljoo, vissiin pelkästään ruotsista ja äidinkielest. Vai onko niistäkään ? En jaksa tarkistaa. Liian suuri vaiva -_-



sunnuntai, 4. maaliskuu 2007

O_o

Viime yön olin Hannan luona yötä, eilen illalla oltiin mäkissä istuskelemassa Jassen, Ellun, Ainon ja Katan kanssa. Katalla kun oli synttärit. Kun tultiin Hannalle oltiin koneella ja mentiin nukkumaan. Kun tulin kotiin siivosin yhden laatikon. Siellä oli turhaa paskaa kaksi muovipussillista O_o
Söin ruokaa ja imuroin. Aloitin hieman maantiedon koe-alueen lukemista, luin pari kappaletta. Pitäis lukea loppuun ja opetella kartat. Jossain ulkonakin pitäis käydä, lenkillä tai jotain kun oon koko päivän istunu vaan kotona. Sitten pitäis siivota lisää, toi pöytä ja läksytkin vielä tehdä.